Cadeautje! - Reisverslag uit Jurien Bay, Australië van Eric en Sonja - WaarBenJij.nu Cadeautje! - Reisverslag uit Jurien Bay, Australië van Eric en Sonja - WaarBenJij.nu

Cadeautje!

Door: Eric&Sonja

Blijf op de hoogte en volg Eric en Sonja

23 September 2011 | Australië, Jurien Bay

Skippy-count: tig! Ofwel, we zijn de tel kwijt.
We zijn net twee keer door Lesueur NP heen gereden. Het is geen groot park, maar wel een heel leuk. We zagen een heleboel rode kangoeroes. Papa’s en mama’s met kleintjes. Leuk hoor. Leuk verjaardagscadeautje.
Oh, we zagen ook een chagrijnige Bobtail skink.

Groetjes uit Jurien Bay en bedankt voor alle leuke felicitaties!

• 23 September 2011 - 11:18

Arjen&Antje:

Hey Sonja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Enne, leuke verhalen weer hoor!
    Groetjes!

• 25 September 2011 - 15:20

Mam En Pap:

het zit er bijna op voor jullie!! nog een goede reis terug gewenst en tot gauw
    mam en pap

• 25 September 2011 - 16:13

Tineke:

Het is een beetje laat, maar had wat telecom-problemen (thuis een dode lijn en mobiel een nieuw hypermodern (lees ingewikkeld) toestel), maar daarom niet minder gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik zie op de foto's dat jullie nu echt te bruin zijn geworden en dat het dus de hoogste tijd is om terug te keren naar het (verassend zonnige) Nederland! :-)
    Veel plezier nog en tot snel!
    Tineke

• 27 September 2011 - 11:20

Daphne:

Hai Sonja & Eric,

wauw wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! Ben erg jaloers, en krijg zelf ook weer de Australie-kriebels als ik jullie verhalen lees..
    Goede reis terug en tot op kantoor! :)

Groetjes Daphne

Eric en Sonja

Beste mensen, onze landenverzameling behoeft altijd uitbreiding. Met onze laatste aanwinst, Sint Maarten, staan we nu op 53 landen. Niet slecht, nog maar zo'n 150 landen te gaan! Een hele klus, waar we trachten gestaag aan te werken. Met deze blog hopen we jullie met aanstekelijke verhalen en jaloersmakende plaatjes te laten meegenieten van onze avonturen op onze reizen. Veel lees- en kijkplezier!

Actief sinds 27 Aug. 2008