Begin is gemaakt - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eric en Sonja - WaarBenJij.nu Begin is gemaakt - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eric en Sonja - WaarBenJij.nu

Begin is gemaakt

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Eric en Sonja

09 November 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal.
Het begin is gemaakt. Auckland op zondagochtend biedt een mooie blauwe lucht en een fijn zonnetje. Een heerlijk begin van het Nieuw Zeeland avontuur met een ontbijtje op een gezellig terras.
De reis is prima verlopen. Malaysia airlines heeft stoelen die ruim genoeg zijn dat Eric ook nog ruimte heeft voor zijn lange benen. Genoeg leuke films ook aan boord en Sonja heeft haar eerste boek al weer uit. De stop in Kuala Lumpur hebben we goed gebruikt. Heerlijk geslapen daar en het heeft goed geholpen om de jetlag te verjagen. De camper wordt bijna voorgereden dus nog eventjes en dan zijn we samen op pad in ons huis voor de komende weken.

• 09 November 2008 - 08:12

Lindsey & Paul:

Hallo Sonja & Eric,
    Fijn te lezen dat jullie reis goed verlopen is! Dan kan de tour nu beginnen!!
    Veel plezier.
    Groetjes, Paul & Lindsey

• 09 November 2008 - 08:40

Senders Gh:

nu kan de echte reis dan beginnen veel plezier en tot mails mam en pap

• 09 November 2008 - 14:24

Sil:

ben nu al jaloers, geniet met volle teugen! en ik kijk uit naar jullie volgende berichtje.

• 09 November 2008 - 16:21

De Gersteltjes:

Hallo Globetrotters!
    Een goed begin!

Hopelijk hebben jullie de 007 film weten te negeren...

Groetjes uit Dommelen.

• 10 November 2008 - 10:15

Antje & Arjen:

Joehoe! jullie avontuur kan nu echt beginnen! Ben toch best benieuwd hoe dat nu rijd zo'n camper... :-) Goede reis! Groetjes, Arjen, Antje en de kids.

• 10 November 2008 - 19:32

Anja Van Der Vegt:

Hallo Sonja en Eric,

Echt leuk dat we jullie belevenissen zo kunnen volgen. Ook geweldig om te lezen dat jullie met een camper gaan reizen. Ben benieuwd hoe jullie dat vinden. Ons is het afgelopen vakantie prima bevallen met onze Hobby Alkoof camper. Wil na jullie vakantie ook eens navragen hoe dat precies werkt om in het buitenland te internetten op je eigen laptop. Of zo'n website bijhouden zoals jullie.

Heel veel plezier en tot jullie volgende bericht.
    Harrie en Anja

• 10 November 2008 - 23:13

Bep:

hallo Son en Eric,

Hoe bevalt het mobiele huis? Ben erg benieuwd naar het interieur. Het sturen zal wel even wennen zijn. Gelukkig zijn daar zover ik weet geen files dus dat scheelt alweer. Hier stormt het op het ogenblik en het is 14 graden. we proberen te overleven . Hoop dat jullie veel kunnen genieten. Liefs Bep

Eric en Sonja

Beste mensen, onze landenverzameling behoeft altijd uitbreiding. Met onze laatste aanwinst, Sint Maarten, staan we nu op 53 landen. Niet slecht, nog maar zo'n 150 landen te gaan! Een hele klus, waar we trachten gestaag aan te werken. Met deze blog hopen we jullie met aanstekelijke verhalen en jaloersmakende plaatjes te laten meegenieten van onze avonturen op onze reizen. Veel lees- en kijkplezier!

Actief sinds 27 Aug. 2008